seotribal.pl

seotribal.pl

marketing internetowy w malej firmie

marketing internetowy w malej firmie

Edukacja elementarna w Orissa

„Przez pięćdziesiąt lat jesteśmy rozwijającym się państwem. To jest czas widzimy siebie jako rozwiniętego narodu”. Jest to część mowy dr Abdul Kalam w Hyderabad. Ilekroć mówimy o Opracowany narodu nagle edukacji chodzi o obraz z innych głównych wskaźników, takich jak tempo wzrostu gospodarki, wskaźnik urodzeń, stopy śmierć, śmiertelność niemowląt (IMR), a wskaźnik alfabetyzacji.http://harmoniasmakow.pl/sosy-slodko-kwasne wszystkie wskaźniki te są połączone ze sobą i Analfabetyzm jest głównym czynnikiem wpływającym na wzrost lub spadek pozostałych wskaźników. Nie ma wystarczających dowodów, nawet w Orissa, aby pokazać, http://magnes-neodymowy.pl/wprowadzenie-do-hangzhou-magnesu/ że niski wskaźnik alfabetyzacji koreluje z wysokim wskaźnikiem urodzeń, wysokiej IMR i spadku stopy długości życia. Uznanie tego faktu stworzył świadomości na temat potrzeby skupić się na programy alfabetyzacji i kształcenia podstawowego, a nie po prostu jako kwestia sprawiedliwości społecznej, ale bardziej w celu pobudzenia wzrostu gospodarczego, dobrobytu społecznego i stabilności społecznej.

Konstytucja Indii rzuca zobowiązanie państwa do zapewnienia bezpłatnej i obowiązkowej edukacji dla wszystkich dzieci w wieku 14 lat Analfabetyzm w Orissa w trakcie 1951 roku 15,8% wobec wszystkich India średnio 18,3%, który wzrósł do 63,6% w roku 2001 w stosunku do wszystkich Indie średnio 65,4%. Podczas gdy mężczyzna Analfabetyzm stanowi 63,1% w kraju w 1991 roku wzrosła do 75,9% w 2001 roku, samica wskaźnik alfabetyzacji wzrósł z 34,7% do 51,0%. Odnotowano stałą poprawę kursów alfabetyzacji państwa w kolejnych latach, co jest wynikiem rozbudowy infrastruktury edukacyjnej zarówno w ujęciu ilościowym i jakościowym.

W latach 1950-51, było 9,801 Szkoły podstawowe z 16,525 nauczycieli i 3,15 lakh studentów. Było 501 Górna Szkoła Podstawowa z 2,569 nauczycieli i 40.000 uczniów.
http://fajneszkla.pl
– autor artykułu