seotribal.pl

seotribal.pl

jak reklamowac strone w google

jak reklamowac strone w google

Skróty:

Niestety, jak Google podkreślił, istnieje wiele złych spellers tam (w tym ja) … to sprawia skróty trudniejsza do uwzględnienia w swoich płatnych kampanii wyszukiwania. Podobnie, wiele osób skrócić kilka słów w taki sam sposób – na przykład ktoś patrząc kierunków może szukają Rodeo Drive, ale skrót jako „Rodeo dr” To będzie łatwo pomylić wyniki wyszukiwania w tym także wyników dla lekarzy Rodeo (również w skrócie DR).

Akcenty:

Aby zakończyć aktualizację off, akcenty; To jest miejsce, gdzie wszystko może się trochę skomplikowane … ktoś może wyszukać CV (w sensie jakiejś aktywności) lub mogą być poszukiwania ra © SUMA © – zarówno w przypadku, gdy funkcja Google zapewni różne wyniki. Jako marketingowiec, niestety oznacza to, że najprawdopodobniej płacić za dość niepowiązanych wyszukiwań.

Oto moja ogólna analiza funkcji dopasowania słów kluczowych:

Zalety

Poprawa konwersji (wartość i liczy)

Dzięki większej liczbie inkluzji i odmianach, co twój cel jest rzeczywiście szukają, pokryć bardziej z rynkiem osiągnięcie bardziej konwersje z celem.

Oszczędzacz czasu

Unikać ręczne badanie i rozwijanie listę wszystkich możliwych wariantów każdego z wybranych słów kluczowych – posiada Google zrobi to za Ciebie.

Podobne zapytania Coverage

Google zawiera wszystkie liczby mnogiej, błędy ortograficzne, odmiany itp i dodaje je do swoich potencjalnych zapytań.

Wady

Terminy niepowiązanych i niechciane mogą być włączone

mniej kontroli

Google ma większość energii tutaj. Zdecydować, co jest istotne w swoich zapytaniach cele. To może być lub nie być, co rzeczywiście mają na myśli.

Wydatki roztrwonił

Kliknięcia wynikające z tych zmian, które są nieistotne w ostatecznym zmarnowanego wydać.

negatywne konotacje

Błędy ortograficzne i / lub warianty mogą zawierać słowa kluczowe, które mają negatywny wydźwięk dla swojej marki lub produktu.
http://awaryjneotwieranie-24.pl
– autor artykułu