seotribal.pl

seotribal.pl

reklama internetowa praca licencjacka

reklama internetowa praca licencjacka

Białko – Piesi Best Friend

Utrzymując swoją energię na szlaku może być delikatne balansowanie ustalania właściwego tempa i dając swoje ciało dość energii z przekąsek i diety. Wiele osób uważa, że ??podstawowe potrzeby dla turysty są węglowodany. Chociaż prawdą jest, że węglowodany dostarczają energii na długi okres; ludzie często wychodzą potrzebę białka.dwudolnkia W rzeczywistości, białko może być najbardziej wartościowym narzędziem odżywcza Toolkit wędrowników, zwłaszcza w najtrudniejszych i najbardziej dochodowych tras szlakiem.

Chociaż węglowodany dostarczają energii, która jest bardzo potrzebna na długie wędrówki spalania kalorii; Białko jest niezbędne i często pomijany. Podczas wędrówki poćwiczyć mięśnie w długich okresach czasu. Jeśli niosąc paczkę to są również wypracowanie często pomijany (i pod-sprawowana) mięśnie nóg i pleców.

Dowodem na to jest prosty; mięśnie bolą i zmęczony, często w dziwnych miejscach. Powodem tego jest to, że mięśnie rozkładać się podczas użytkowania. W ciągu długiej wędrówce, mięśnie potrzebują narzędzia do naprawy siebie, a to jest, gdy białko wchodzi. Białko jest budulcem mięśni i dostarczenie organizmowi dobre źródło białka może znacznie skrócić czas odzyskiwania az ślad.

Najczęstszym źródłem białka dla pieszych jest w formie pożywienia na szlaku. Jednak ważne jest, aby zwracać szczególną uwagę na to, co jesz przekąski dają ci. Wiele barów „power” reklamować ich zawartość białka i mogą być dobrym źródłem białka. Jednak, że białko często przychodzi z dużą ilością dodatkowego tłuszczu i cukrów, które nie zamierzają zapewnić najbardziej stabilne szlak diety. Beef Jerky może być również dobrym źródłem białka, ale chodzi o ciężką kosztów. Jerky odwadnia organizm i zwiększy zapotrzebowanie na spożycie wody, aby utrzymać się nawilżona. Orzechy i suszone owoce są inne wspólne munchies na szlaku, które pakują podobną potrzebę picia dodatkowej wody.

– autor artykułu