seotribal.pl

seotribal.pl

nowoczesna reklama internetowa

nowoczesna reklama internetowa

Google adwords- Przewodnik liczby mnogiej, błędy ortograficzne i inne bliskie wariantowych

Google uruchomił jedną z jego licznych aktualizacjach platformy AdWords w maju 2012. błędy ortograficzne, jednostkowe / mnogiej, fleksyjne, akcenty opcja ustawienia skrótów zostało włączone do kampanii AdWords. Google rozłożenia ich informacje na temat tego ustawienia, aby powiedzieć wszystkim jak dużo większy ruch wyszukiwania miałoby to przynieść. Podkreślali oni również, jak złe Ameryka jest w pisowni. Więc teraz, że rok 2012 zbliża się ku końcowi Myślałam jaki ma ta funkcja wypracowane? Wziąłem spojrzeć na zalety i wady każdego z elementów, przeczytaj poniżej, aby dowiedzieć się, co zawarcie doszedłem do.

Błędy:

Wszystkich zapytań w Google, około 7% zawiera błąd ortograficzny. A już wyszukiwane, tym większa szansa na błąd ortograficzny.

Z ogólnej liczby wyszukiwań w Google, że 7% wynosi sporo błędne wyrazy. Te ustawienia oferują wygląd, aby poprawić błędy w ludzkim wpisując / pisowni.

Fleksja:

Mając bazę wyrazu i zawierać wszystkie inne odmiany do wyszukiwania jest aktualizowany co to funkcja. Na przykład można mieć słowa kluczowego „gotowanie”, ustawienie to będzie również „gotowanie”, „gotowane”, czy „kucharzy”. W przypadku witryn e-commerce to stwarza największe ryzyko, upewniając się, ludzie szukają w różnych czasach może być trudne (ważne jest, aby kierować kogoś, kto jest gotowy, aby dokonać zakupu).

Pojedyncza / mnogiej:

Może to być bardzo przydatne, gdy zmiana w liczbie mnogiej słowo, na przykład- matrycy i kości lub gęsi i gęsi. Należy mieć na uwadze to, co to jest chcesz kierować, często razy w liczbie mnogiej może być znacznie bardziej opłacalne, aby licytować. Ktoś szuka „Best Buy” w liczbie mnogiej jest bardziej skłonni nabywać luzem (co jest oczywiście bardziej opłacalne), jednakże z tej funkcji Google, to samo zapytanie szukaj również przywołać wyniki dla „Best Buy”, który będzie nie tylko mylić dobre oferty z Best Buy (sklepu), ale także niższe wartości konwersji.

– autor artykułu